قوانین مرجوعی


مشتریان گرامی، چنانچه از محصول خریداری شده استفاده نکرده و پلمپ آن را باز نکرده باشید، می‌توانید در مدت زمان تعیین‌شده با هماهنگی واحد پشتیبانی نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایید. توجه داشته باشید که محصولاتی که در شرایط اولیه خود باقی مانده و استفاده‌ای از آن‌ها صورت نگرفته باشد، امکان بازگشت را دارند.


همچنین، در صورتی که کالای دریافتی دارای هرگونه ایراد فنی یا نقص در عملکرد باشد، شما می‌توانید با توجه به ضمانت سلامت کالا از خدمات تعویض محصول بهره‌مند شوید. برای استفاده از این خدمات، لطفاً با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم در خصوص فرآیند تعویض کالا به شما ارائه شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما